dimanche 9 janvier 2011

Duminica in atelier


Duminica imi place sa stau inchisa in atelier. Intre carti, muzica si culori... cred ca as putea sta aici o viata, as iesi doar sa imi iau energie pentru a continua.
La inceput de an toata lumea face liste cu dorinte, obiective, aspiratii. Pentru mine, 2010 a fost anul in care am gasit un fir de "stil". Pentru prima data, a inceput sa imi placa nu numai procesul, dar si rezultatul. Si pentru prima data am inceput sa arat altora ceea ce fac. In 2011 sper sa ma definesc mai clar, sa duc la capat o serie - sau mai multe - si sa nu ma opresc din descoperiri. Am inceput bine. Am descoperit hartia de matase si bucuria fizica pe care mi-o produce lucrul cu ea. Toata podeaua atelierului (brusc devenit prea mic!) este acoperita cu folie de plastic, pe care intind hartia extrem de fina si pe care o lucrez cu straturi de vopsele cu cerneluri transparente, metalizate, iridiscente, cu modele mai mult sau mai putin ordonate. Culorile fiind foarte incarcate de medium, hartia devine foarte rezistenta prin uscare, pastrandu-si aparenta de fragilitate extrema si, in cele mai multe cazuri, transparenta. In etapa asta, nu trebuie sa ma gandesc la nimic. Doar bucuria de a intinde culoarea si de a gasi combinatii cat mai neasteptate. Nu poti face greseli.
Etapa a doua este colajul. Rup fasii de diverse forme si marimi si le lipesc pentru a ajunge la compozitia pe care o caut. Pot reveni si adauga culori. Pot termina cu pasteluri in ulei. Si/sau cu dragele mele vopsele metalizate in relief.
Si pot sa caut - si, sper, sa gasesc - forme noi si compozitii mai libere.
Cam asta a fost astazi. Si, pentru cei pe care nu ii intereseaza cum lucrez, putina muzica, sa incepeti saptamana cu bucurie: http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D-vk_GjINYr8&h=75252

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire