vendredi 31 décembre 2010

Ganduri la sfarsit de an

De cand sunt in Franta, ma gandesc mai des si mai altfel la Romania si la perioada comunista. Povestesc unor oameni prin ce am trecut si vad cat de limitata ne este imaginatia. Privesc in jur si reactionez acut de cate ori recunosc comportamente pe care ne-am obisnuit sa le numim 'comuniste'. Ele exista si vor exista, sunt omenesti, ne expun slabiciunile, umorile, frustrarile.
Si asa am inceput sa pictez seria 'vise captive'. Din tot ce am facut pana acum, sunt singurele care imi plac. Din pacate, nu stiu inca sa fotografiez corect, iar lumina din casa (si de afara) este tare incetosata. Vi le arat asa cum pot, in speranta ca soarele se va arata din nou. Eu una il astept in fiecare zi.
La Multi Ani 2011!


Vise captive 1, 2010


Vise captive 2, 2010


Vise captive - studiu

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire